دانلود مستقیم فیلم 2009 Midnight Bayou

دانلود مستقیم فیلم 2008 Over Her Dead Body

دانلود مستقیم فیلم 2009 Friday at Dewaynes

دانلود مستقيم فيلم Fighting 2009

Fighting 2009 خلاصه داستان : شون مک کارتی از شهری کوچک به نیو یورک امده است .او زندگی اش را با فروش کالاهای تقلبی در سطح شهر میگذراند.تا اینکه یک روز بخت به او روی می آورد و هنرمندی مشهور به نام هاروی او را می بیند و به او پیشنهاد می دهد به عنوان یک بوکسور اماتور در مسابقاتی که سرشناس ها و پولدارها ترتیب میدهند شرکت کند. شون این پیشنهاد را می پذرید و در مسابقات شرکت میکند.او موفق میشه در مسابقات برنده شود. اما به زودی مشکلات و سختی های این نوع زندگی نمایان می شود...

دانلود

دانلود مستقیم فیلم 2009 The Bridge To Nowhere

The Bridge To Nowhere 2009خلاصه داستان: مراکز در ظهور و سقوط 4 تن از مردان یقه آبی کسانی که تیمی با یک فاحشه بینوا دارند دست دارند برای ساختن یک سرویس اسکورت کننده ی فاحشه ها ...

دانلود

دانلود مستقيم فيلم Baby and I 2008

دانلود مستقیم فیلم 2009 State Of Play

State of Play 2009 خلاصه : گروهی خبرنگار در کنار یک کارآگاه پلیس می‌کوشند به راز قتل معشوقه یک سیاستمدار پی ببرند...

دانلود

دانلود مستقیم فیلم 2009 Grace

دانلود مستقیم فیلم 2008 Management Limited

دانلود مستقيم فيلم Adventureland 2009

دانلود مستقیم فیلم 2009 The Time Traveler's Wife

The Time Travelers Wife خلاصه : یک کتابدار شیکاگو دچار یک اختلال نادر ژنتیکی است که  او را به  زمان می فرستد او هر زمان تحت این اجبار به زمان پرت می شود، با وجود این واقعیت،  که او در فواصل  مکرر و طولانی ناپدید می شود ، او برای ایجاد یک آینده پایدار با اری برنده زن جوان و زیبایی که دوست دارد، تلاش می کند. اریک بانا و راشل مک آدامز در این فانتزی دراماتیک ، که توسط Robert Schwentke کارگردانی شده است و بر اساس بهترین کتاب فروش توسط Audrey Niffeneggerk نوشته شده است، به ایفای نقش می پردازند.

دانلود

دانلود مستقیم فیلم 2009 WELCOME TO JUNGLE

WELCOME TO JUNGLE

دو زن و شوهر جوان در جستجوی پاداش به سفر رفته بودن دی این سفر این دو زن شوهر به جنگلی بر خوردن که باید از ان می گذشتن در این جنگل گروه ادم خوار بر خوردن و برای بقائ جان خود به مبارزه با این گروه ادم خوار کردن امید وارم از دیدم این فیلم لذت ببرید.

دانلود

دانلود مستقیم فیلم 2009 Worlds Greatest Dad

Worlds-Greatest-Dad-2009[1]

خلاصه داستان: در مورد مرد متفكري هست كه زود عصبي مي شود اما به دنبال یادگیری چیزهایی كه شما رو شاد مي كند...

دانلود

دانلود مستقیم فیلم Awaydeys 2009

دانلود مستقیم فیلم Merlin And The Book Of Beasts 2009

Merlin And The Book Of Beasts 2009 خلاصه فیلم : همه چیز رو به خاموشی بود.ارتور شاه رفته .در ویرانه های ساحر سرکش و چند هیولا وحشتناک بر زمین حکومت می کنن.برای دادگاه اخری شوالیه باقی مانده و او تنها امید پیروزی است .جمیز یک شوالیه شکست ناپذیر است که در دوران جوانی خود اموزش های نظامی بسیاری دیده و در حال اماده سازی خود برای رو یارویی با ساحر جادوگر و موجودات وحشی است .این داستان هم بر گرفته شده از حماسه اژدها و سرباز است و هاوکز و مردار و Excalibur و جنگ نهایی بین شاهین و کتاب است امید وارم از دیدم این فیلم لذت ببرید.

دانلود

دانلود مستقيم فيلم Fired Up 2009