دانلود مستقيم فيلم Fast & Furious 2009

i

چهارمین قسمت از مجموعه‌ی سینمایی “سریع و خشمگین” با گردهم آوردن شخصیت‌های محبوب نخستین قسمت این مجموعه، رکورد فروش بهاره‌ی تاریخ سینمای آمریکا را شکست. در داستان جدید، شخصیت کارآگاه پلیس، “برایان” (با بازی پال واکر) بعد از رفع سوءتفاهم با رقیب سابق‌اش “دامینیک” (با بازی وین دیسل)، برای کمک به نیروهای ضربتی پلیس در مبارزه علیه تبه‌کاران سازمان‌یافته‌ی مکزیکی که در مرز امریکا فعال هستند و امنیت را تهدید می‌کنند، به او ملحق می‌شود… عشق سرعت، ده‌ها میلیون نفر را در اوایل آوریل ۲۰۰۹ در امریکا و اروپا، برای دیدن بازگشت “وین دیسل” و “پال واکر” دو هنرمند نخستین قسمت مجموعه‌ی سینمایی “Fast And Furious” یا “سریع و خشمگین” به سینماها فرستاد. فیلم “سریع و خشمگین” به محض افتتاح، با بیش از ۷۲ میلیون دلار فروش در سه روز اول اکران، رکورد فروش بهاره را شکاند.

“سریع و خشمگین ۴″ همه‌ی جنبه‌های آشنای قسمت‌های قبلی را یک جا کنار هم جمع کرده است. “جاستین لین” هنرمند چینی‌تبار متولد تایوان و بزرگ‌شده‌ی لس آنجلس، سومین قسمت مجموعه، “سریع و خشمگین: راننده‌ی توکیو” (Fast And Furious: Tokyo Drift) را هم کارگردانی کرده بود. “جاستین لین” می‌گوید فیلم درباره‌ی ماشین و عشق سرعت، زیاد ساخته شده است، اما آن‌چه مردم در این مجموعه دوست دارند، درون‌مایه و شخصیت‌های آن است و تنها شرط ما برای ساختن چهارمین قسمت، بازگشت همه‌ی بازیگران اصلی بود…

دانلود

دانلود مستقيم فيلم Miss March DVDRIP 2009

دانلود مستقيم فيلم Taken 2008 DVDRIP

دانلود مستقيم فيلم London 2005 DVDRIP

دانلود مستقیم فیلم Watchmen

oz8jq591fpoak3d38f

خلاصه فیلم: باز هم شهری گرفتار خشونت و گروه های خلافکار شده است و این بار نه یک قهرمان ، که گروهی از افراد که دارای قدرتهای خارق العاده و منحصر به فردی هستند در کنار یکدیگر جمع می شوند تا شهر را از جنایت پاک کنند. شهری که دیگر همه چیز آن در فساد غرق شده است از مقامات تا پلیس ها خیابانی . اما در این بین افرادی با کمک همدیگر سعی در بهبود اوضاع میکنند. اما نبرد با جنایتکاران همیشه با خونریزی و کشتار همراه است..

دانلود cd1

دانلود cd2

دانلود انیمیشن عصر یخ 3 - 2009

e8pqtdyimssz00o4b2o0

خلاصه ای از فیلم : در این قسمت از داستان ماجراجویان ما وارد دنیایی میشوند که نه آب دارد و نه کوه های یخی بلکه جایی است پر از دایناسور!!!!!

دانلود

دانلود مستقیم فیلم ترسنفرمر 2 - 2009

6fm2ztezue359d0m10q

خلاصه ای از فیلم : ديسپتيكان ماموريت مي يابد كه به زمين برگردد و سام ويت ويكي را دستگير كند .پس از اينكه قهرمان جوان حقيقت را درباره منشاء باستاني تغييردهندگان مي آموزد ماموريت حفاظت از نژاد بشر را مي يابد كه با ارتش هاي بين المللي براي يك نبرد حماسي دوم متحد بشود ...

دانلود

لینک کمکی (سرور 2)

دانلود مستقیم فیلم labor pains

دانلود مستقیم فیلم دورویی - 2009

bot6dndqkdy3qijwrn1

خلاصه ای از فیلم : دو جاسوس ( رابرتز و اوون ) با گذشته ای نامعلوم به ماموریتی مشترک اعزام می شوند. آیا آنها خواهند توانست همدیگر را صادقانه دوست بدارند و به هم اعتماد کنند؟

دانلود cd1

داناود cd2